loading...
دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته /
siavosh بازدید : 117 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

 

در یک سال گذشته و با همه گیر شدن بیماری کووید 19 در سرتاسر جهان اهمیت دوربین های تب سنج نیز بیش از پیش مشخص شد. این موضوع کاملا درست است که دقت دستگاههای تب سنج که با بدن بیماران تماس دارند همچنان بیش از دیگر دستگاهها است اما مسری بودن بیماری هایی مانند کووید 19 باعث شد که استفاده از فناوری های بدون تماس بیش از گذشته مورد اقبال عمومی قرار بگیرد.

با این وجود خریدن یک دوربین حرارتی به تنهایی کار شما را راه نخواهد انداخت! ابتدا باید بدانید که انواع مختلفی از دوربین های حرارتی در بازار موجود است و همه آنها مناسب اندازه گیری تب نیستند.  سازمان بهداشت جهانی دستورالعمل هایی را به عنوان بخشی از قانون ISO/TR 13154 و BS IEC 80601-2-59 ارائه کرده که بر اساس آن هر دستگاهی که تب انسان را اندازه گیری می کند، باید از این قانون پیروی کند.

در یک سال گذشته شاهد خیل عظیم فناوری هایی بودیم که از دوربین های حرارتی برای غربالگری تب استفاده می کنند. با این حال، همه این فناوری ها ایمن و دقیق نیستند؛ زیرا از قانون فوق الذکر ارائه شده توسط سازمان بهداشت جهانی پیروی نمی کنند و در آنها از پیچیدگی های ترموگرافی نیز خبری نیست.

بنابراین پیشنهاد می شود در مورد راهکارهایی که ادعا می شود در لحظه می توانند چند نفر را غربالگری کنند یا ناحیه تمرکز گسترده ای دارند (بیش از 1 متر) و یا دمای چشم را اندازه گیری نمی کنند و مدعی هستند که دمای مطلق را بدون کالیبره کردن ارائه می کنند با کمی شک نگاه شود. در این مقاله

دستورالعمل هایی برای  دوربین های تب سنج

حتی زمانی که راهکار مناسبی را انتخاب کرده باشید نیز دستورالعمل هایی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید.

اولین نکته اصلی آن هستند که فرد اسکن شونده نباید عینک زده باشد؛ زیرا دوربین دمای گوشه داخلی چشم را اندازه گیری می کند. بهتر است دمای بدن فرد از همان نقطه از چشم گرفته شود نه از سطح پوست وی؛ زیرا پوست، تشعشعات را به شکلی متفاوت جذب می کند.

ثابت شده که دمای گوشه داخلی چشم، نزدیک ترین دما را به دمای داخلی بدن دارد (در حالت عادی 37 درجه سلسیوس) و در مقایسه با پوست دقیق تر است. در واقع پوست اشعه کمتری را جذب و ساتع می کند. فارغ از این، فاصله بین دوربین و شخص باید حداقل ممکن باشد.کاملا واضح است که اگر فرد خیلی دور باشد، دمای تشخیص داده شده دقیق نخواهد بود.

موضوع مهم بعدی این است که دوربین های حرارتی به خودی خود به اندازه کافی هوشمند نیستند که هم زمان دمای گوشه داخلی چشم افراد مختلف را اندازه گیری کنند. برای اتوماسیون دوربین های حرارتی باید در نظر داشته باشید که جنسیت ها، قومیت ها، محیط ها و خصوصیات مختلفی وجود دارد. اینجا است که هوش مصنوعی وارد عمل شده و تفاوت ها را تشخیص می دهد.

کاربرد هوش مصنوعی در غربالگری دمای بدن افراد

دوربین های حرارتی تنها دمای نقطه ای که از آنان خواسته شده را مشخص می کنند. بعضی از کمپانی ها یک راهکار هوش مصنوعی ارائه می کنند که الگوریتم های یادگیری ماشین را به کار می برند تا به طور اتوماتیک گوشه های داخلی چشم را شناسایی کرده و دمای آن نقطه را محاسبه کنند. با این راهکار هوش مصنوعی می تواند تعداد افراد زیادی را به شکل هم زمان شناسایی کرده و دمای بدن آنها را محاسبه کند.

در یک فرآیند کلی  هوش مصنوعی کار خود را با تشخیص صحیح صورت افراد حاضر در یک محیط آغاز کرده و سپس چشم ها و گوشه های داخلی چشم را تشخیص می دهد. هوش مصنوعی همچنین به فرد اطلاع می دهد که فاصله صحیحی با دوربین داشته باشد، اگر عینک زده عینک خود را بردارد و به این ترتیب فرآیند دنبال کردن دستورالعمل ها را خودکار سازی می کند.

دوربین تشخیص تب

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

مهم ترین نکته این است که یک مشکل رایج با دستگاه های اندازه گیری دمای بدن بدون تماس آن است که شرایط محیطی روی تشخیص مؤثر است. برای مثال، فردی که وارد ساختمانی می شود، در حالی که بیرون هوا گرم و آفتابی بوده، ممکن است دمای بدن وی به محض ورود، بالا نشان داده شود. در چنین مواردی، اگر دمای بدن فرد بالا تشخیص داده شد، باید فرد چند دقیقه صبر کند و دمای بدن وی مجدداً اندازه گیری شود. یک دوربین حرارتی مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند دمای بدن فرد را با در نظر گرفتن شرایط، بالاتر از معمول تشخیص دهد؛ اما شخص نباید بترسد و در عوض باید پروتکل های مربوط به غربالگری را دنبال نماید.

دوربین تب سنج هوشمند، بهترین گزینه در شرایط کرونا

اگرچه ترکیبی از هوش مصنوعی و دوربین های حرارتی، بهترین گزینه ای است که در حال حاضر در دسترس داریم، اما بسیاری از مشتریان از آن استفاده نمی کنند و تنها به راهکار اندازه گیری دمای دستی بسنده می کنند. علت اصلی این کار، هزینه هوش مصنوعی است و تصور غلط مبنی بر این که نگهبانان نسبت به اتخاذ این فناوری و تشخیص افرادی که دمای بدنشان بالا است، مهارت کافی ندارند. با این حال، سیستم های تب سنج هوشمند، ارائه شده تا کمپانی ها از قابلیت های آن استفاده کنند و اندازه گیری تب را با سیستم های حضور و غیاب پرسنل ترکیب کرده، در بلند مدت از آن بهره مند شوند.

نکاتی درباره دوربین تشخیص تب

از آنجا که مشاغل، مدارس، بیمارستان ها و مراکز ورزشی با مشکلات بسیار به فعالیت های خود در دوران کرونا ادامه می دهند، سیستم ها و دوربین تشخیص تب، نقشی حیاتی در کمک به تشخیص دمای بدن افراد دارند. نظارت حرارتی، پایه اصلی حفاظت فیزیکی سنتی و حفاظت پیرامونی در فضاهای باز، در حال حاضر راه اندازی می شود تا کارکنان، پیمانکاران و مراجعین، به عنوان بخشی از خط مقدم دفاعی برای تشخیص علائم COVID-19 را اسکن کند.

این در حالی است که سؤالات بسیاری در مورد حفاظت تصوری در دوران کرونا بوجود آمده است؛ سوالاتی مانند تفاوت های بین انواع مختلف سیستم و چگونگی نصب صحیح دوربین های تشخیص تب حرارتی. در این مطلب، برخی از موضوعات مهم در این زمینه را با هم بررسی می کنیم.

 راهکارهای تشخیص تب حرارتی که می توانند دمای بالای بدن افراد را شناسایی کنند

به طور کلی، سه نوع غربالگری ترموگرافیک وجود دارد. دستگاه های دستی وجود دارد که معمولاً کم هزینه تر، قابل جایجایی و با کاربری آسان هستند. اما اندازه گیری دمای بدن فرد با این دستگاه نیازمند فاصله کمتر از یک متر است. بنابراین در شرایط کنونی، کاربر باید پوشش و تجهیزات محافظت در برابر کرونا را بر تن کند.

نوع دوم راهکارهای تشخیص تب، دوربین حرارتی و کیوسک به شمار می رود. مزیت این سیستم نسبت به دستگاه دستی آن است که به صورت انفرادی روی افراد صورت می گیرد. فرد به تنهایی وارد کیوسک می شود. بسیاری از این راهکارهای کیوسک، برخی قابلیت های یکپارچه سازی را دارند، همچون امکان مجهز شدن به راهبند یا اکسس کنترل فیزیکی، اما امکان استفاده از سیستم های مدیریت ویدئو یا VMS را ندارند. از معایب این سیستم می توان به دقت پایین تر آن نسبت به یک راهکار ترموگرافیک اشاره کرد؛ زیرا قابلیت نصب دستگاه کالیبراسیون دمای بلک بادی بر روی آن نیست.

در نهایت دوربین های نظارتی تشخیص تب حرارتی همراه با دستگاه کالیبراسیون دمای بلک بادی، سومین گروه این تجهیزات تب سنج به شمار می روند. این نوع سیستم های نظارت تصویری شامل یک دوربین دو سنسوره هستند، یک سنسور بصری و یک سنسور حرارتی، همراه با یک دستگاه بلک بادی مجزا. بالاترین دقت عملکرد در تشخیص دمای بدن، مربوط به این نوع دوربین ها است، چرا که بلک بادی، قابلیت کالیبراسیون مداومی دارد. همچنین با انواع پلتفرم های VMS و دستگاه های کنترل دسترسی می تواند یکپارچه سازی شود.

مهمترین فاکتورها برای نصب یک دوربین تشخیص تب حرارتی

قاعدتا محل نصب دوربین برای عملکرد صحیح، بسیار مهم است، اما همزمان باید تاکید کرد که محل قرار گیری دستگاه بلک بادی که کالیبراسیون صحیح را تأیید می کند نیز اهمیت دارد. اگر مشتری بخواهد مقررات مربوط به توصیه های دستگاه پزشکی FDA را برای مکان دوربین رعایت کند، ارتفاع دوربین و بلک بادی و نیز فاصله بین این دستگاه ها باید با دستورالعمل های نصب محصول مطابقت داشته باشد. همچنین تکنسین های نصب دوربین باید زوایای تشخیص دوربین را به حداقل برسانند تا دقت دید دوربین را افزایش دهند.همچنین دوربین ها باید به موازات زاویه چهره افراد نصب شوند.

نحوه نظارت بر دوربین تشخیص تب

برای نظارت و مانیتورینگ سیستم، چندین گزینه وجود دارد؛ این موضوع به این بستگی دارد که دوربین ها به صورت مستقل نصب می شوند یا یکپارچه سازی انجام شده است و با سیستم های دیگری همچون تشخیص نفوذ، اکسس کنترل یا سیستم های ویدئویی ترکیب شده اند. برای سیستم های مستقل، قابلیت دریافت هشدارهای سیستم معمولاً توسط رابط کاربری دوربین  انجام می شود و دوربین ها دارای نمایشگر LED، هشدارهای صوتی و خروجی رله فیزیکی دارند. یادتان باشد که برای حفاظت سایبری سیستم، تغییر پسوردهای پیش فرض و ایجاد روش های احراز هویت نیز لازم است.

حفظ و نگهداری سیستم دوربین تشخیص تب حرارتی

اولاً باید مطمئن شویم که سیستم کالیبره شده است. این کار را می توان بعد از تثبیت واحد حداقل به مدت 30 ثانیه انجام داد تا بلک بادی، دمای مرجع را ایجاد کند. کالیبراسیون قبل از این مدت زمان می تواند دقت عملکرد دوربین را کاهش دهد. همچنین می توانید هر 12 ماه کالیبراسیون بلک بادی را بررسی کرده و دستورالعمل های FDA و IEC را دنبال نمایید.

پیشنهادات برای یکپارچه سازی سیستم دوربین تشخیص تب

پیش از اینکه یک دوربین تب سنج خریداری کنید، بررسی های لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که تولیدکننده، دوربین را همراه با تأییدیه کالیبراسیون به شما ارائه می دهد. همچنین با «سیاست اجرای سیستم های ترموگرافیک از راه دور در شرایط اضطرار سلامت عمومی حین پاندمی کرونا (COVID-19)» آشنا شوید. این مدرک، محصولات حرارتی و تشخیص تب را در دسته دستگاه های پزشکی رده اول (کلاس یک) قرار می دهد؛ در نتیجه کنترل اجرای مقررات نیز مطابق با این رده خواهد بود. بر اساس این مقررات و دسته بندی، کاربران باید مشخصاً بدانند که برای دستیابی به دقت لازم و تشخیص صحیح دمای بدن، رعایت چه نکاتی لازم است.

اگرچه سیستم های دوربین تشخیص تب بسیار پیچیده تر از دوربین های نظارت تصویری سنتی هستند، اما زمانی که به درستی نصب، راه اندازی و نگهداری شوند، بسیار ارزشمندتر و مفیدتر خواهند بود.

بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته      دوربین حرارتی      

siavosh بازدید : 110 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

 

پارکینگ هوشمند مجموعه راهکارهای هدفمند برای مدیریت پارک ماشین ها در مجتمع های پر جمعیت و یا کل شهر های هوشمند است. به عبارتی دقیق تر هدف از یک راهکار پارک هوشمند برای حفاظت، کمک به اپراتورهای پارکینگ در مدیریت پارک خودروها، افزایش بهره وری، تقویت حفاظت و ارتقای خدمات به مشتری می باشد. به طور کلی سیستم پارک هوشمند، از یک دوربین مداربسته حفاظتی به عنوان سنسور استفاده می کند که به ویدئوآنالیتیک مجهز است و کارها را با کمک هوش مصنوعی اجرا می کند.

یکپارچه سازی پارکینگ هوشمند

در تعریف فرآیندهای پارکینگ های هوشمند یک فرآیند سه مرحله ای اتفاق می افتد که این سه مرحله عبارتند از تشخیص، تأیید و اجرا. کارشناسان معتقدند که افزایش دقت و پاسخ آنی در سیستم های پارکینگ هوشمند، عوامل ضروری برای تشخیص و تأیید پلاک خودروها و شناسایی تخلفات به شمار می روند. همچنین قابلیت پیشرفته در آنالیتیک و وجود یک سنسور تصویر قدرتمند در دوربین شبکه ای، تشخیص و تأیید دقیق را در شرایط مورد نیاز تضمین می کند. با یکپارچگی بی نقص بین دستگاه ها (مانند یک بلندگوی صوتی)، تجزیه و تحلیل و اجرای درست سیستم مدیریت ویدئوی مرکزی، واکنش ها سریعتر و  آسانتر می شود. این سیستم یکپارچه با تأیید و عملکرد سریع، بر پایه قوانین ایمنی و حفاظتی منطبق است.

پیشگیری از سوءاستفاده از پارکینگ اتومبیلها

مزیت های اجرای پارکینگ های هوشمند بسیار زیاد است اما در حالت کلی پارک هوشمند برای مشتریان چندین مزیت دارد؛ یکی سهولت در دسترسی به خدمات پارکینگ ها، سرعت در اجرای عملیات، امنیت بیشتر و همچنین رصد دقیق تر پارکینگ های هوشمند برای اطمینان از امنیت بالای آنها.

اگرچه جلوگیری از دسترسی آسان و مطمئن به محوطه پارکینگ ممکن است ضروری ترین هدف به شمار رود، اما مزایای دیگر آن به همان اندازه برای مشتریان در بازارهای هدف مختلف اهمیت دارد. در حالت کنترل گیت یک محوطه پارکینگ، اعطای دسترسی به پلاک خودروهای تأیید شده می تواند به وسیله دوربینهای دارای قابلیت پلاک خوان ساده تر و سریعتر شود. اتومبیل های رجیستر و ثبت شده زمانی که سیستم تشخیص پلاک خودرو آنها را تأیید کرد، می توانند به طور خودکار دسترسی مناسبی به محوطه پارکینگ داشته باشند. بازدید اتومبیلها بدون دسترسی از قبل تأیید شده می تواند مدیران حفاظتی را به وسیله یک دستگاه اینترکام یا تصویری، مطلع کند و این تأییدیه می تواند توسط مدیر حفاظت، از راه دور به دو حالت تصویری یا کلامی صورت گیرد.

یکپارچگی بی نقص بین دستگاه های متصل، یک فرآیند اجرای بی وقفه همراه با تشخیصی مطمئن را فراهم می کند که کاربران می توانند از تأخیر  و خطای کمتر نسبت به نیروی انسانی و سرعت عمل بالای دستگاه های اتوماتیک بهره مند شوند. با همین سیستم، پرسنل خدمات رسانی به مهمانان می توانند وسایل نقلیه مهم، VIP  و ویژه را به صورت پیش بینانه تأیید کنند تا اولویت را به این وسایل نقلیه بدهند.

پارکینگ هوشمندبیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

پارک غیر قانونی و تقویت قوانین پارکینگ

راهکارهایی که با پارک غیر قانونی در خیابانها مقابله می کنند، از جهات متعددی تأثیر مثبت دارند. مشتریان و مصرف کنندگان نهایی زمانی که بتوانند به کمک سیستم های صوتی، پاسخ آنی بهتری بدهند از مزیت بی نظیری برخوردار خواهند بود.

اگر یک تخلف مربوط به پارک در خیابان رخ دهد، مانند پارک دوبل، یک هشدار سریع ارسال خواهد شد، که مراکز حفاظتی را قادر می سازد تا گام هایی برای حل شرایط به وجود آمده، پیش از تشدید سریع آن بردارند. علاوه بر آن، یک بلندگوی صوتی متصل به دوربین می تواند به طور خودکار اعلامیه ای پخش کند؛ مانند «شما در حالِ پارک در یک مکانِ ممنوعه هستید». این صدای ضبط شده اغلب نقش یک بازدارنده خوب را ایفا می کند و به متخلفین احتمالی هشدار می دهد که آنان تحت نظارت هستند.

بهبود خدمات حفاظتی

با یکپارچه سازی با سایر راهکارها، مزایای پارکینگ هوشمند تا حد زیادی گسترده تر می شوند. به عنوان مثال، هتل ها می توانند از کدهای QR استفاده کنند و آنها را برای مدیریت پارکینگ مهمانان با فناوری تشخیص پلاک خودرو یکپارچه نمایند. هنگام رزرو یک اتاق در هتل، مهمان می تواند شماره پلاک اتومبیل خود را ارائه کرده و یک کد QR دریافت نماید تا به گاراژ و پارکینگ هتل دسترسی ایمن پیدا کند. با کمک سیستم های مناسب، مهمانان می توانند به محض اینکه دوربین، شماره پلاکشان را برداشت، دسترسی یابند.

تصویر بزرگتر آن است که اتخاذ فناوریهای پارک هوشمند با ارائه قابلیت هایی که فعالیت های کاری شان را ارتقا می دهند، سیستم های حفاظتی را به یک شریک فعال در درآمد یک شرکت تبدیل کند. پیش بینی می شود این فناوری در آینده افراد را تا حد قابل توجهی به خود وابسته سازد.

siavosh بازدید : 52 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

 

می دانید فایده شبکه های اجتماعی چیست؟حضور آنلاین بیشتر، داشتن مخاطبهای متعدد، لینک ها و ترافیک بیشتر، مشهورتر شدن برند شما و غیره و بسیاری موارد دیگر. پس چرا شما در شبکه های اجتماعی حضور ندارید؟

تقریبا مطمئنم که اکثریت ما در اصول صنعت بازاریابی دیجیتال توافق داریم. استفاده تجاری از رسانه های اجتماعی امروزه بسیار مهم تر از سایر زمان ها شده است و ما هم در وب برندینگ همیشه بر آن تاکید کرده ایم .در تجربیات من در ارائه کمپین های شبکه های اجتماعی به مشتریان می دانید بیشترین بازخورد چه بوده است؟من موفقیتی در این شبکه ها نمی بینم.این پاسخ به نظر من از کمبود منابع علمی، بی تجربگی و دیدگاه های منفی ناشی می شود. اما بیشتر شکایت از این است که این شبکه ها برای صنعت و تجارت ما مفید نیستند.

معمولا فرض می شود تا زمانی که برندی بزرگ نداشته یا محصولتان به اندازه کافی جالب یا سرگرم کننده نباشد، هیچ کسی در شبکه های اجتماعی با شما تعامل نداشته و یا به شما جلب نمی شود. آیا این مسئله درست است؟طراحی سایت اختصاصی

article_image_one_147.jpg

من پاسخ این سئوالات را می دانم . . .

در دید اول ممکن است بگویید که جملات بالا صحت دارد و از همه چیز گذشته، بسیاری از محصولات اصلا قابلا دیدن و ملموس نبوده، بعضی نیز نظرات منفی را بیشتر به خود جلب می کنند در حالی که بعضی دیگر واقعا خسته کننده هستند و هیچ کس از دستگاه های بزرگ ما خوشش نمی آید. برای شما با این طرز تفکر راحت تر است که اصلا تلاشی برای اجتماعی شدن نکرده و با گفتنمن می دونم نمی شه تسلیم شوید.علاوه بر اینکه جهت گیری منفی به اجتماعی شدن همیشه وجود دارد، اگر واقعا در این مسیر قدم گذاشته و شکست خورده اید، از یک نکته آگاه نبوده اید – نکته‎ای که شرط می بندم حداقل یکی از از رقبای شما از آن خبر دارد و برای پیشی افتادن از شما آن را بکار می گیرد.با اینکه فکر نمی کنم بتوان نقش شبکه های اجتماعی را در تجارت منفی یا مثبت در نظر گرفت، اگر شما تاجری هستید که یک وب سایت دارد، با توجه به محتوای سایت حداقل باید کمی به اجتماعی شدن فکر کنید زیرا وبسایت ها و برند شما از پیش در فضای مجازی قرار گرفته اند و دیگران در حال اظهار نظر در مورد شما هستند.

حال شاید بگویید خب اصلا فضای مجازی برای هیچ صنعتی خوب نیست”. اما باید با خودتان روراست باشید. چرا این جمله درست نیست؟ اگر شرکت می تواند وبسایت و محتوا داشته باشد آیا بهتر نیست که محتوای اجتماعی نیز برای خود بسازد؟ این مسئله برای من سوال شده است زیرا با انواع مشتریان با تجارت های متفاوت کار می کنم. طراحی سایت پزشکی

در این مقاله می خواهم در رابطه با دو دیدگاه منفی نسبت به رسانه های اجتماعی – محصولات خسته کننده و نمی توانیم این صنعت را اجتماعی کنیم بیشتر صحبت کنم.

ما در شبکه های اجتماعی شکست خواهیم خورد

همیشه برایم سوال بوده که چطور برندهایی با محصولات واقعا خسته کننده در رسانه های اجتماعی پیام های خود را به کرسی می نشانند و چرا ایرانی ها حتی تلاشی در این مورد نمی کنند؟ چرا هیچ شرکتی که ادعای بازاریابی در شبکه های اجتماعی را دارد مثل برند های خارجی و شبکه های اجتماعیشان کار نمی کند. چرا در ایران مبالغ بالای ۱۰۰ میلیون تومان به فلان شرکت که مدعی بازاریابی در شبکه های اجتماعی است داده می شود ولی ایشان هیچ خروجی‎ای ندارند؟ چرا من باید با دوستی صحبت کنم و به من بگوید که فلان شرکت معتبر ایرانی دارد برایشان لایک های هندی می خرد!و چرا شرکت های خارجی در این مورد تا این حد از ما موفق ترند؟ نمونه بارز این نوع برند ها کلینکس است. بله کلینکس. من در فیس بوک و توییتر ایشان را دنبال می کنم. آنها محصولی را می فروشند که برای فین کردن است!چطور این محصول می تواند در شبکه های اجتماعی اینقدر موفق باشد؟ چرا آقایان مدعی ایران (و خود من) نمی توانند کمپینی تا این حد موفق داشته باشند؟دوست دارم به این صفحه موفق لینک داده و شما هم همه لایک کنید به افتخار موفقیت ایشان و فقط برای تبریک به شرکت پیمانکار بازاریابی شبکه های اجتماعی ایشان.

ایشان استاد هستند و نه کسانی که با استفاده از صفحات …….. با التماس به طرفداران خود برای برند دیگری لایک جمع می کنند. من با دیدن صفحات کلینکس هر روز چیزهای بسیاری یاد می گیرم و بیشتر به این نتیجه میرم که چیزی در این وادی نمی دانم.

بله این امکان دارد! صفحه فیس بوک آن ها را بررسی کنید. حدود چند صد هزار لایک برای محصولاتی که فقط برای فین کردن است. آقایان و خانم های بسیار محترمی، حدود چند صد هزار نفر می خواهند پیشنهادات و پست های شرکت دستمال کاغذی تولید کننده مواد مورد نیاز در فین کردنرا در صفحه فیس بوک خود بینند. اگر یک شرکت دستمال کاغذی می تواند چنین کاری انجام دهد (و باور کنید کاری برنامه ریزی شده بوده است) پس باید از خود بپرسید که چطور محصولات یا خدمات شما نمی توانند این کار را انجام دهند؟

چطور در شبکه های اجتماعی موفق شویم؟
اول باید پست هایی منظم داشته باشیم. البته نباید پست های منظم زیاد باشند، مثلا یک پست در روز مناسب است. ترکیبی از پیشنهادات، مکالمات و مباحثات و مخصوصا تعامل با طرفداران را می توان در این پست ها جا داد. می توان در این پست ها نظرات طرفداران را پرسید و آنها را تحریک کرد تا بحث کنند. این کار باعث می شود مکالمات دو طرفه شده و مشتریان احساس کنند در شرکت سهم دارند ونظر ایشان برای شما مهم است.

همان طور که می دانید دستمال کاغذ شکل جالبی ندارد که بتواند افراد را به خود جلب کند. این مشکل چطور حل می شود؟ با استفاده از بسته بندی های عالی و نشان دادن خریداران در فروشگاه ها می‎توان عکس هایی چشم گیر انداخت. اگر محصولی خسته کننده دارید سعی کنید از عکس های مرتبط استفاده کنید و نشان دهید مردم چطور آن را خریداری کرده و یا از آن استفاده می کنند.

مبارز بطلبید !
در دنیای غرب صحبت کردن در مورد مرگ مسئله بزرگی نیست. ( بر خلاف ایران ما)حال بگذارید به مثالی مشابه توجه کنیم یعنی شرکت خدمات تدفین گرامر. من ایشان را در بین کیس استادی های یک شرکت بازاریابی در شبکه های اجتماعی پیدا کردم که برایم بسیار جالب بود. متاسفانه این مطلب و مطالعه من مربوط به گذشته است و لینکی از آن ذخیره نکرده ام.

اول توجه داشته باشید که پست های ترحیم زیادی وجود ندارند. پست های آنها معمولا آپدیت هایی منظم است که با خدمات آنها مناسب بوده و لینک های مرتبط یا جملات و موارد مورد بحث را توضیح می دهند. به عبارت دیگر آنها از نشان دادن محصولات خود به مخاطبان خودداری می کنند زیرا دیدن خدمات باعث ناراحتی و انزجار مخاطببین می شود. آنها از صفحه فیس بوک استفاده می کنند تا تعهد به شرکت خود را افزایش داده، نشان دهند که نسبت به مشتریان خود حساسیت دارند و در بعضی از موارد بحث هایی در رابطه با مرگ و سوگواری راه بیاندازند. طراحی سایت با وردپرس    

کلید این روش رعایت ریزه کاری و حساسیت است. به نظر می رسد این روش نیز تأثیر مناسبی داشته باشد: ۵۰۰۰ لایک که موفقیتی عالی برای تجارتی محلی و غیر قابل باور محسوب می شود ثمره این موضوع بوده است. این صفحه باعث شد احساس کنم که شرکت حرفه ای را دیده‎ام که می توان کاملا به آن اعتماد کرد. اگر من در خارج از ایران زندگی می کردم حتما مراسم تدفین آشنایان را به ایشان می سپاردم.
اجتماعی شدن یک فایده دیگر نیز برای این شرکت به همراه داشت. مردم در نظرات خود از برگزاری مراسم تدفین عالی بستگانشان صحبت می کنند. این مسئله باعث ارتقای شهرت و اعتماد پذیری می شود. در حالی که در فضای واقعی نمی توان فردای روز خاکسپاری به خانه مرحوم زنگ زد و از آنها خواست در مورد کار شما تعریف کنند.
در اینجا نکته، ارائه ی راه های ارتباطی بیشتر به افرادی است که از فیس بوک استفاده می کنند و نه ایجاد تنها تعامل مستقیم با آنها.

سعی کنید ممکن است خوشتان بیاید

در آخر اگر تاجری هستید که هنوز رسانه اجتماعی را امتحان نکرده پیشنهاد میکنم حداقل برای تفریح هم که شده آن را امتحان کنید. خلاقانه فکر کنید، ایده های رقبای خود را بدزدید، و با مشتریان تعامل داشته باشید. با گفتن من می دونم که نمی شود تسلیم نشوید. مطمئنا شبکه های اجتماعی برای تمام افراد مفید نیستند اما اگر برای دستمال کاغذی و خدمات ترحیم و کفن و دفن مفید بوده است، چرا شما امتحان نکنید؟

در هر تجارتی که باشید، من یک چیز را تضمین می کنم

شما موفق می شوید اگر دقیق و با برنامه و با راهنمایی یک ستاد کار پیش روید باید رقابت کنید. می خواهید از دیگران جلو باشید یا عقب بی افتید؟
مرحله بعدی، دور ریختن جهت گیری هایتان نسبت به شبکه های اجتماعی است. من مشتریانی را دیده ام که پروفایل فیس بوک شخصی نداشته و بنابراین فکر می کنند فیس بوک برای تجارت نیز خوب نیست. تنها چیزی که باید به آن فکر کنید، مشتریان و دیدگاه آنها نسبت به رسانه های اجتماعی است و نه خود شما.

تعرفه طراحی سایت      

فیلیپ کاتر در کتاب اصول بازاریابی می گوید:من به هیچ وجه کرم خاکی دوست ندارم ولی کرم را برای ماهیگیری سر قلاب می زنم و ماهی می گیرم.

و وقتی در رسانه های اجتماعی عضو می شوید، راهبردی مثبت بکار گیرید. داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی کاری بیهوده نیست و وقت شما را هدر نمی دهد بلکه راهی آزاد برای توسعه تجارت شماست. تلاش کرده و مشتریان خود را بشناسید. اگر ذهنی آزاد داشته باشید، موفقیت های زیادی را می توانید در شبکه های اجتماعی بدست آورید.

siavosh بازدید : 108 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

 

میزان سفرهای هوایی در قرن بیست و یکم به شدت رشد کرده است و در نتیجه می توان فرودگاهها را یکی از ارکان رشد حمل و نقل کالا و مسافر برای هر کشوری در نظر گرفت. بر اساس آمار جهانی فرودگاه ها طی 20 سال گذشته بسیار پیشرفته تر و بسیار توسعه یافته تر شده اند. امروزه خدماتی که مسافران برای سفر از نقطه ای به نقطه دیگر دریافت می کنند، بسیار پیشرفت کرده و تعداد سفرها نیز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. بنابراین استفاده از تجهیزات حفاظتی در فرودگاه ها یک امر ضروری برای بهبود امنیت این مکان ها به حساب می آید و در نتیجه کاملا بدیهی است که مدیریت فرودگاه ها در سرتاسر دنیا از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا برای بالا بردن امنیت مسافران استفاده می کنند.

به همین دلیل است که همزمان با ورود تکنولوژی های امنیتی جدید به فرودگاه ها، پیچیدگی خطراتی که اپراتورهای فرودگاه با آن مواجه هستند نیز بیشتر شده است. پرسنل حفاظت اکنون باید خطراتی نظیر حملات تروریستی، سرقت، ایمنی افراد و تهدیدات داخلی را کاهش دهند و در عین حال، اقدامات لازم را انجام دهند تا تجربه مسافران از سفر یک تصویر کاملا مثبت و راحت باشد. اگر از منظر یک مسافر عادی که به فرودگاه مراجعه کرده است بخواهیم امنیت در فرودگاه را بررسی کنیم، باید گفت که به غیر از صف های طولانی بازرسی حفاظت در فرودگاه ها، بیشتر مسافران از حجم قابل ملاحظه اقدامات حفاظتی فرودگاه که ایمنی آنان را تضمین می کند بی اطلاع هستند.

افزایش تعداد مسافران

فارغ از دغدغه های معمول و روزمره اپراتورهای حفاظتی، فرودگاه ها روز به روز شلوغ تر می شوند. به گفته دپارتمان حمل و نقل ایالات متحده، سال 2018 رکورد تعداد سفرهای هوایی شکسته شد، به گونه ای که نسبت به سال 2017 رشد 4.8 درصدی را تجربه کرد. این رقم به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال 2020 کاهش یافته است اما پیش بینی می شود که در سال 2021 با یک افزایش چشم گیر در میزان مسافرت های هوایی بعد از واکسیناسیون عمومی در سرتاسر جهان روبرو شویم. بنابراین کاملا بدیهی است که با ادامه افزایش تعداد مسافران، نیاز به پرسنل حفاظت فرودگاه برای حفظ ایمنی مسافران و اموالشان نیز افزایش خواهد یافت و در نتیجه در 5 سال آینده یک معضل جدی را باید با استفاده از تکنولوژی های جدید برطرف کرد. به همین دلیل جدیدترین پیشرفت ها در فناوری حفاظت به عنوان بخشی از استراتژی کامل و جامع حفاظت فرودگاه، لازم و ضروری هستند.

فرمان و کنترل ویدئویی

ساعت کار فرودگاه ها خصوصا فرودگاههای بین المللی 24 ساعت شبانه روز و بدون تعطیلی در طول 7 روز هفته است؛ بنابراین استفاده از یک سیستم امنیتی مجهز به دوربین های مداربسته و نظارتی دقیق یک ضرورت برای بهبود امنیت این مکان ها به حساب می آید. در حال حاضر استانداردهای سیستم های حفاظتی، پرسنل حفاظت به روشها و سیستم های متعددی نیاز دارند که برای مثال می توان به سیستم نظارت تصویری، اکسس کنترل، اطلاع رسانی با آلارم یا اعلام هشدار و غیره اشاره کرد.

افزایش هجوم اطلاعات از این سیستم ها اغلب می تواند ما را دچار سردرگمی کند و در بیشتر موارد، فرآیندهای دستی برای مدیریت این اطلاعات به کار می رود. این فرآیندهای دستی، مشکل بوده و قابل گسترش و استفاده در ابعاد بزرگ تر نیستند. امروزه یک پلتفرم یکپارچه همراه با مدیریت رویداد و پاسخ به آن ارائه شده تا به اپراتورهای حفاظتی اجازه دهد کنترل شرایط را به حداکثر برسانند و پاسخ هوشمندانه و متناسب با شرایط را برگزینند. به جرات می توان گفت که کنترل ویدئویی از مهمترین تجهیزات حفاظتی در فرودگاه ها است و در نتیجه بدون چنین تکنولوژی ای امکان حفظ امنیت این فضاها با دشواری های بسیاری روبرو می شود.

مدیریت آنی شرایط

ترکیب ویدئوی آنی همراه با اطلاعات به دست آمده از سنسورها، دستگاه ها و اپلیکیشن های مختلف، کار را برای پرسنل حفاظتی فرودگاه، بسیار متفاوت می سازد. امروزه در هنگام وقوع یک حادثه، مسئولان حفاظت می توانند این داده ها را به کار ببرند تا آگاهی نسبت به شرایط افزایش یافته و پاسخ کارآمدتری دهند. به وسیله منابع اطلاعاتی گوناگون و سیستم های حفاظتی، فرودگاه ها می توانند به شکلی مدرن و پیشرفته بررسی های لازم را انجام دهند.

آنالیتیک پیشرفته

فناوری آنالیتیک یک منبع قدرتمند است که به تیم های حفاظتی، قابلیت کشف الگوهای چشمگیر و معنادار از داده های نظارت تصویری را می دهد. الگوریتم های پیشرفته می توانند عاملی کلیدی در ارسال هشدار زودهنگام و کمک به تشخیص خطرات باشند و به ارائه استراتژی حفاظت پیش بینانه کمک کنند. مسئولان فرودگاه با ارزیابی داده ها می توانند حفاظت کامل تری را تضمین کنند. علاوه بر این، فناوری ویدئوآنالیتیک می تواند استانداردهای از پیش تعریف شده را اتوماتیک سازند تا خطاهای انسانی به حداقل برسد و از منابع انسانی در مکان هایی کاربردی تر و بهینه تر استفاده شود.

گزارش دهی با موبایل

اینترنت اشیا (IoT) و قابلیت اتصال در همه جا، برای فرودگاه ها قابلیت ارتباط از راه دور را نیز فراهم ساخته است. راهکارهای گزارش دهی با موبایل به مسافران و کارکنان اجازه می دهد تا آگاهی بیشتری داشته باشند و هشدارهای امنیتی ارسال شده توسط مسئولان حفاظت فرودگاه را دریافت کنند. اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط مسافران و کارکنان می تواند برای کمک به مشخص شدن حادثه امنیتی و تسریع پاسخ مؤثر به آن کمک کند. بعضی از راهکارها حتی قابلیت به اشتراک گذاری ویدئو یا صدا را با مرکز فرماندهی از طریق موبایل مسافر دارند.

فناوری تشخیص چهره

تشخیص چهره، یک راهکار حفاظتی قدرتمند است که می تواند هوشیاری مراکز عملیات حفاظتی را از طریق تشخیص، ردیابی و هشداردهی، نسبت به موقعیت افزایش دهد. این سیستم ها قادر به جستجوی هوشمندانه هستند و در سال های پیش رو ارزشمندتر نیز خواهند شد.

فرودگاهها را باید شهرهای هوشمند در مقیاس محدود دانست، سرمایه های بسیاری در این اماکن خرج می شود و تکنولوژی های روز نیز در این مکان ها تست می شوند. در دنیایی که هر روز با چالش های امنیتی جدید روبرو می شویم، حفاظت اماکنی مانند فرودگاهها دشوار می شود و در نتیجه باید با فناوری های روز دنیا برای توسعه امنیت فرودگاه حرکت کرد. برای مثال استفاده از فناوری تشخیص چهره به عنوان یکی از تجهیزات حفاظتی در فرودگاه ها در موارد بسیاری به تیم های حفاظتی در شناسایی مجرمان کمک کرده است و در نتیجه این فناوری یک رکن اساسی در حفاظت و امنیت فرودگاههای امروزی به حساب می آیند.

تجهیزات حفاظتی در فرودگاه ها

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته   

تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد  سیستم های حفاظتی در فرودگاهها

هوش مصنوعی (AI) در حال بهبود راه حل های روزمره و همچنین بالابردن امنیت اماکنی مانند فرودگاه ها از راه هایی است که هرگز ممکن نیست تصور کنیم. از اتومبیل های خودران گرفته تا تجزیه و تحلیل هوشمند، تأثیرات گسترده فناوری مبتنی بر یادگیری عمیق به اپراتورهای انسانی این قدرت را می دهد تا ضمن سرمایه گذاری در منابع کمتر و زمان کمتر به نتایج موثرتری دست یابند.

راهکارهای ارائه شده توسط هوش مصنوعی تنها از طریق جمع آوری اطلاعات خام ایجاد نمی شود، به عبارتی دقیق تر با آنالیز های سطح اول اطلاعات ارزشمندتری از این داده ها ایجاد می شود که در مدیریت میانی سازمان های بزرگ به شدت کاربرد دارد. با استفاده از این راهکارها زیرسیستم هایی که تنها هدفی جزیی داشتند به یکباره می توانند در کل سازمان شما فعال شوند و از این طریق شاهد افزایش بهره وری و عملکرد در کل سیستم می شوید.

 نرم افزار تجزیه و تحلیل ویدئو

وقتی صحبت از امنیت فیزیکی می شود، نظارت تصویری یک راه حل استاندارد است. با این حال، با معرفی نرم افزار تجزیه و تحلیل ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی، داده های ویدئویی می توانند به عنوان اطلاعاتی از راه های غیرقابل دسترسی قبلی استفاده شوند. در اینجا چند نمونه از چگونگی استفاده سازمانهای متنوع از راه حل های هوش ویدئویی مبتنی بر هوش مصنوعی برای افزایش امنیت و عملکرد با بینش های قابل جستجو، عملی و کمی قابل ذکر است.

نرم افزار های تجزیه و تحلیل ویدئو  همه افراد و اشیایی که در یک محیط ظاهر می شوند را پردازش و تجزیه و تحلیل می کند. برای مثال ارگان های مبارزه با جرایم عمومی در سطح شهر مانند نیروی انتظامی برای استخراج شواهد تحقیق و نظارت بر افراد و فضاها به زیرساخت نظارت ویدیویی متکی هستند. امروزه در چنین سازمان هایی به جای بررسی دستی فیلم و نظارت زنده – که در نهایت با خطا و حواس پرتی اوپراتور های انسانی روبرو هستند – پلیس می تواند از تجزیه و تحلیل محتوای ویدئو برای سرعت بخشیدن به تحقیقات خود، افزایش آگاهی نیروهای تحقیقاتی، ساده سازی پاسخ ها در زمانی کمتر، شناسایی افراد مشکوک و همچنین شناسایی الگوها و ناهنجاری ها استفاده کند.

بنابراین استفاده از نرم افزارهای تجزیه و تحیلی ویدئو را باید یکی دیگر از تجهیزات حفاظتی در فرودگاه ها به حساب آورد که در آینده نزدیک استفاده بسیار بیشتری از این تکنولوژی در فرودگاهها را شاهد خواهیم بود.

حفظ امنیت عمومی

برای اجرای قانون ، امکان جستجوی پویای ویدئو بر اساس معیارهای دقیق برای فیلتر کردن جزئیات بی ربط و مشخص کردن اشیا مورد علاقه، مانند اشخاص مشکوک یا وسایل نقلیه بسیار مهم است. فراتر از سرعت بخشیدن به بازبینی و استخراج شواهد ویدئویی ، پلیس می تواند از تجزیه و تحلیل ویدئو برای پیکربندی هشدارهای پیشرفته در زمان واقعی در هنگام شناسایی افراد، وسایل نقلیه یا رفتارهای مورد علاقه در فیلم نیز استفاده کند. به جای نظارت فعال بر اطلاعات ویدئویی، مجری قانون می تواند هشدارهای ایجاد شده را ارزیابی کرده و درباره نحوه پاسخگویی تصمیم بگیرد. به این ترتیب، افسران امنیت فرودگاهها همچنین می توانند در صورت بروز هشدارها سریعتر نسبت به موارد اضطراری، تهدیدها و فعالیت های مشکوک واکنش نشان دهند.

تجزیه و تحلیل ویدئویی به فرودگاهها این قدرت را می دهد تا از داده های نظارت تصویری خود به عنوان اطلاعات عملیاتی استفاده کنند. توانمند سازی اجرای قانون برای حفظ امنیت عمومی فراتر از مزیت افزایش امنیت مهم است: شهری با شهرت در اجرای قانون موثر و قابل اعتماد و ایمنی بیشتر احتمالاً باعث جذب ساکنان، بازدیدکنندگان و مشاغل جدید می شود و به طور چشمگیری توسعه اقتصادی آن را پیش می برد.

افزایش آگاهی موقعیتی

همچنین بینش در مورد روند ترافیک ورودی به فرودگاهها  بسیار مهم است. با استفاده از بینش های ویدئویی در مورد ترافیک سطح شهر، سازمان های حمل و نقل عمومی می توانند درباره برنامه ریزی و خدمات تصمیم گیری مبتنی بر داده را اتخاذ کنند. به عنوان مثال ، تجزیه و تحلیل نظارت تصویری در اطراف فرودگاهها می تواند به این شرکت ها کمک کند تا ساعات مشخصی در روز را که مردم در اطراف فرودگاه ساکن هستند درک کنند. همبستگی این اطلاعات با داده های دیگر می توان برنامه عبور و مرور عمومی را بر اساس تقاضا برای هر ساعت متفاوت در شبانه روز بهینه کند و زمان انتظار برای محبوب ترین مسیرها را کوتاه کند.

نکته پایانی در خصوص تجهیزات حفاظتی در فرودگاه ها این است که باید با تکنولوژی های روز اقدام به تغییر و گسترش چنین تجهیزاتی کرد در غیر این صورت در مدت کوتاهی خسارات جبران ناپذیری به اعتبار و کیفیت خدمات رسانی فرودگاهها وارد می شود.

بیشتر بخوانید:  تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

siavosh بازدید : 56 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

 

گوگل دست به کار جدیدی زد و الگوریتم جدیدی را معرفی کرد به نام الگوریتم مرغ مگس خواردر این مقاله قصد داریم ایده هایی را برای بهینه سازی سایت با توجه به این الگوریتم یعنی مرغ مکس خوار ارائه دهیم .در وب سایت های ایرانی وب برندینگ هنوز آنالیز کاملی نکرده است که آیا این الگوریتم در ایشان تاثیرگذار بوده است یا خیر ؟ اما بنابر کامنت هایی که کاربران خارجی برای گوگل فرستانده اند ، از تغییراتی راضی بودند و تغییرات را احساس کرده بودند .

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل تلاش بر این دارد که محتویات الگوریتم های دیگر را درون خود حفظ کرده و الگوریتم جدیدی را هم نیز وارد عرصه کند . خوب مسئله این است که سئو کاران و بازاریابان اینترنتی چگونه می توانند با استفاده از این الگوریتم خود را به موفقیت برسانند . در این مقاله ایده هایی وجود دارد که برخی از سایت های خارجی نقل قول شده اند و برخی از طرف کارشناسان وب برندینگ ارائه شده است و امید واریم در کامنت ها برخی هم توسط کاربران ارائه شود. طراحی سایت در تهران

رتبه کاربر در گوگل پلاس یا همان Author Rank
بنابر نظرات بسیاری افراد و هم گروه سئوی وب برندینگ ، اولین قدم برای موفقیت شما با توجه به این الگریتم و همچنین تمرکزی که جدیدا گوگل روی گوگل پلاس نشان داده است ، افزایش رتبه کاربر در گوگل پلاس است . گوگل پلاس خود را راه اندازی کنید و اگر می خواهید توجه گوگل و مرغ مگس خوار را به خود جلب نمائید ، شروع به ایجاد ارتباطات و شهرت خود از طریق گوگل پلاس نمائید . گوگل پلاس بهتری راه برای این کار است . محتوای خود ، نظرات خود ، علایق خود ، تجربیات خود و همه و همه چیزهایی که فکر می کنید برای جذب کاربران به گوگل پلاس شما خواهد شد را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید . یک مثبت یک می تواند قدمی به سوی موفقیت برای شما باشد ( البته منظور از لایک همان پلاس وان است . ) رتبه کار بر و برند های شخصی یکی از مهمترین نقاط عطف این الگوریتم هستند. طراحی وب سایت شرکتی

article_image_one_167.jpg

هدف خود را از کلمات کلیدی و جملات کلیدی سایت خود مشخص کنید
تا به حال دقت کرده اید شما زمانی که در گوگل شروع به تایپ جمله ای می کنید ، گوگل بعضی کلمات و یا جملات را به شما پیشنهاد می دهد ؟ گوگل همیشه بر اساس الگوریتم های ذخیره سازی بسیار پیشرفته بهتری کلمات و جملات را به شما پیشنهاد می دهد . شما هم باید یک جمله و یا یک کلمه و یا چند کلمه را برای وب سایت خود در نظر بگیرید مثلا وب برندینگ ، خود گوگل جملاتی شبیه به این و بسیار مرتبط به ذهن شما را نمایش خواهد شد .پس باید یک هدف برای خود ایجاد کنید . بنابر گفته های غیر رسمی ، در شروع کار حرفه ای الگرویتم مگس خوار ، این نمایش جملات حرفه ای تر خواهد شد ، پس همین امروز باید به فکر کلمات کلیدی منحصر به فرد برای خود باشید و یا حداقل این که به دنبال جمله یا کلمه ای باشید که مردم زیاد به دنبال آن می گردند .البته برای سایت های خارجی ، یک وب سایت وجود دارد که پیشنهاد های فوق العاده برای کلمات می دهد که آدرس آنUbersuggest نام دارد . اما متاسفانه همچنان ما برای زبان شیرین فارسی سایت این چنینی را پیدا نکرده ایم .البته پیشنهادی که وب برندینگ برای پیدا کردن بهترین کلمات و جلمات برای شما دارد این است از خود گوگل بپرسید ، شما کلمات یا جملات مربوط به حوزه کاری وب سایت خود را در گوگل جستجو کنید ، سپس مشاهده کنید که چه جملاتی را به شما پیشنهاد می دهد . شرکت طراحی وب سایت     

قسمت جستجوی تصویر گوگل یا همان Image Search
گوگل یک چند وقتی هست که دیزاین صفحه تصاویر خود را تغییر داده است به گونه که مستقیما با کلیک بر روی تصویر گوگل سرچ می توانید وارد صفحه مورد نظر شوید یعنی علاوه بر مشاهده تصویر وارد سایت مورد نظر نیز خواهید شد . پس توجه داشته باشید که از جستجوی تصاویر گوگل هم می توانید ورودی دریافت کنید البته اگر هوشمند باشید . وب برندینگ بر اساس آنالیز هایی که انجام شده است در بعضی موارد حدود ۱۰۰ ورودی از وب برندینگ تنها از تصاویر خود می گیرد . البته اگر می خواهید در این راه به خوبی موفق شوید باید موارد را به درستی رعایت فرمائید :

  • استفاده از تصوایر با کیفیت و مفهومی و البته واقعی ( real ) و با حجم مناسب برای ایرانیان .
  • استفاده از صفت alt برای تصاویر ، در alt تصوایر هم از کلمات کلیدی استفاده کنید ، کلماتی که هم مفهوم تصویر را می رسناد و هم اینکه کاربرتان را جذب می کند تا کلیک کنند.

بهینه سازی برای موبایل
بنابر بر نظرات کارشناسان خارجی الگوریتم مگس خوار ، نیم نگاهی هم به وب سایت های واکنش گرا دارد ، وب سایت هایی که در برابر سایز های مختلف مانیتور چه موبایل ، چه تبلت و … واکنش نشان می دهند. پس سعی داشته باشید که وب سایت خود را به صورت ریسپانسیو طراحی کنید .

طراحی سایت فروشگاهی      

 


همانند الگوریتم های دیگر شبکه های اجتماعی مخصوصا گوگل پلاس را فراموش نکنید!
در وب برندینگ همیشه از سیگنال های شبکه های اجتماعی مقالاتی ارائه داده ایم . همواره قدرت شبکه های اجتماعی باعث متمایز کردن وب سایت شما با دیگران می شود . پس آن را فراموش نکنید . در ضمن توجه داشته باشید که هموطنان ایرانی در همه جا حضور دارند. از فیس بوک گرفته تا لینکدین پس در همه جا حضور پر قدرت داشته باشید . اگر حتی ممکن هست در اینستاگرام نیز حضور داشته باشید .

اولین و آخرین راهکار موفقیت ” آنالیز “
گوگل آنالیز خود را نصب کنید و آمار جستجو و آمار سایت خود را هر روز و یا بهتر بگویم هر ساعت بررسی بکنید و اگر نمیتوانید یک تبلت بخرید و همیشه با آن بررسی کنید ممکن است که کار پرهزینه باشید ولی شما را به موفقیت نزدیک خواهد کرد ، آنالیز سئو بسیار مهم است .

با تحلیل هایی که آنالیز گوگل به شما می دهد می توانید اطلاعاتی را بدست آورید که خود به خود باعث انجام کاری می شود که سایت شما به موفقیت برسد .

آینده از آن گوگل پلاس است و هیچ کس نمی تواند بگوید تا چه حد !

 

siavosh بازدید : 49 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

 

مالکیت اجتماعی چیست؟ مالکیت اجتماعی مسئولیت هر کسب وکار است که به طور مداوم و مناسب به تقویت، حفظ و به اشتراک گذاری فلسفه منحصربه فرد و یکپارچه شرکت و هم چنین هدف آن می پردازد.کلید موفقیت برندینگ اجتماعی در سال ۲۰۱۵ برای کسب وکارها “مالکیت اجتماعی” است.
برای اطمینان از موفقیت مالکیت اجتماعی و بازاریابی رسانه های اجتماعی خود اشتباهات زیر را انجام ندهید:

به اشتراک گذاری های بدون تفکر
شما باید در مورد آن چه که منتشر می کنید مراقب باشید، محتوای بی فکر به معنی اشتراک گذاری های بدون جهت، بدون موضوع واقعی و بدون هدف است. شما می توانید طرفدارانی برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید و خلاقیت به خرج بدهید. هشتگ های مناسبی را طراحی کنید که متناسب با خدمات شما باشند، هشتگ هایی که راه حل ارائه دهند، الهام بخش باشند و به مخاطبان هدف شما انگیزه بدهند. به عنوان مثال اگر شما یک کارواش دارید یک هشتگ #RedCarTuesday ایجاد کنید و خواستار تصاویری از اتومبیل های قرمز باشید و هر روز سه شنبه برای تمام اتومبیل های قرمز تخفیف بدهید. کارواش شما می تواند محبوب ترین کارواش در شهرتان باشد اگر فقط بروز رسانی های تان را با کمی فکر انجام دهید. طراحی سایت صنعتی

شخصیت مخاطبان شما چیست؟
کسانی که مالکیت اجتماعی خود را در نظر می گیرند، باید به طور مستقیم در مورد شخصیت خریداران خود صحبت کنند. شخصیت خریداران شما در واقع مخاطبان هدف شما هستند.
این ها مردمی هستند که شما می خواهید با آن ها ارتباط برقرار کنید، درباره ی علاقه مندی ها و خواسته های حرفه ای آن ها فکر کنید. در مورد این که اهداف حرفه ای آن ها چیست و چه مشکلاتی ممکن است در حرفه و کسب وکار آن ها وجود داشته باشد؟ دسته بندی مخاطبان براساس شخصیت آن ها سخت نیست فقط باید نگاهی به مشتریان، همکاران، فروشندگان و دوستان خود بیندازید. طراحی سایت املاک     

article_image_one_57.jpg

نداشتن وبلاگ
اگر شما اهمیت وبلاگ نویسی را در شکل دهی هویت اجتماعی خود درک نمی کنید، هیچ یک از موارد دیگر به شما کمک نخواهد کرد. وبلاگ نویسی نه تنها از شما یک رهبر فکری می سازد، باعث غنی شدن رسانه های اجتماعی شما می شود. برندینگ اجتماعی شما به شدت به عملکرد وبلاگ نویسی شما گره خورده است. تولید پست های به موقع که به انتظارات، مشکلات و اهداف مخاطبان شما اشاره می کند برندینگ شما را تا حد زیادی بهره مند و غنی سازی می کند. نداشتن وبلاگ قبول کردن شکست در مالکیت اجتماعی است به این معنا که شما قبول کرده اید حرف های مهمی برای گفتن ندارید.

بروزرسانی های متناقض
در نظر گرفتن مالکیت اجتماعی خود در فیسبوک، توئیتر، پینترست، گوگل پلاس، لینکدین، اینستاگرام، یوتیوب و سایر رسانه های اجتماعی مختلف به معنی به اشتراک گذاری محتوای سازگار است. شما باید هر روز بستر رسانه های اجتماعی خود را بروز رسانی کنید و یا حداقل شنبه تا چهارشنبه حتما بروز رسانی داشته باشید. هم چنین شما باید بیش از یک بار در روز توئیتر خود را بروز رسانی کنید. در طول سال ۲۰۱۵ با انرژی هر چه بیشتر رسانه های اجتماعی خود را بروز کنید. ابزارهای زیادی وجود دارند که به برنامه ریزی و انتشار بروزرسانی ها کمک می کنند از جمله tweetdeck,hootsuite, ،hobspot و غیره.طراحی سایت پزشکی      

شوخی ضعیف، زمان بندی ضعیف و یا هر دو
هرگز فکر نکنید چیزی که برای شما خنده دار است حتما برای دیگران هم خنده دار خواهد بود. سعی کنید قبل از این که مطلبی را بنویسید کاملا در مورد آن فکر کنید و سپس منتشر کنید. یک شوخی نابجا و یا مطلبی در زمان نامناسب ممکن است باعث بازخوردها و شکایت های منفی بسیاری در رسانه های اجتماعی شما بشود و مشکلات بسیاری را به وجود بیاورد. طراحی سایت هتل

 

siavosh بازدید : 58 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)

 

چه کار کنیم که وب سایت ما از هر لحاظ عالی باشد؟

یکی از رایج­ترین سؤالاتی که مشتریان طراحی سایتاز ما می­پرسند معمولا حول موضوعاتی مثل؛ چطور یک وب سایت حرفه ای و عالی داشته باشم و آن را ارتقاء دهم؟ در این مطلب، به مهم­ترین مواردی اشاره کرده ­ایم که برای دستیابی به این هدف باید انجام دهید.

1.     برنامه ریزی دقیق برای آموزش، اعتبارسازی و فروش محصولات به مشتریان

با مشتریان ارتباط برقرار کنید که هر تعامل و ارتباط اهمیت دارد. نقطه تماس با مشتری یعنی هرگونه ارتباط و تعاملی که یک مشتری بالقوه با یک برند در مسیر جستجوی خود تا تصمیم گرفتن برای خرید در پیش می­گیرند. نقطه تماس آنلاین با وب سایت هر چیزی را شامل می­شود از مشاهده­ی یک پست اجتماعی گرفته تا خواندن نقطه نظرات مشتریان در مورد یک کالا یا محصول.

تصمیم مشتری مبنی بر خرید یک محصول از وب سایت، از ارتباط وی نشأت می­گیرد که به کمک یک سری نقاط تماس قطعی، پایدار و معتبر شکل گرفته است. این وظیفه­ی شماست که کاری کنید مشتری به اطمینان کامل برسد که وب سایت شما در جهت برآورده سازی انتظارت تلاش می­کند و هر نقطه تماس، انعکاس دقیقی از برند شماست. حتی یک نقطه تماسی که به شکلی مؤثر با مشتری شما ارتباط برقرار نکند هم می­تواند به روابط شما با مشتری آسیب وارد کند.

طراحی سایت فروشگاهی       شرکت طراحی وب سایت      طراحی وب سایت شرکتی

2.     حساسیت­ها را کم کنید و دوباره همه چیز را ساده طراحی کنید

طبق یک مقاله ­ای در Forbes در مورد وب سایت، یک شخص معمولی، قابل اعتماد بودن شخص مقابل را در طی 7 ثانیه قضاوت می­کند. در مورد وب سایت این عدد به 50/1 ثانیه می­رسد.

زمان زیادی برای اینکه بتوانید اثرگذاری قوی داشته باشید نیست درست است؟ استراتژی مناسب را از بین استراتژی­های اپل و گوگل انتخاب کنید، وب سایت آنها نمونه­ی تمام عیار یک طراحی ساده است. در عصری که هر کسی می­تواند یک وب سایت را از ویدیوهایی با بالاترین کیفیت پر کند، خود را عرضه کننده­ای در نظر بگیرید که یک وب سایت مینیمالیستی با عقیده­ی ساده گرایی دارد که بدون بکارگیری هیچ نوع ترفندی، هنوز هم سعی دارد تا بهترین کارها را ترتیب داده و انتظارت را برآورده سازد.

3.     سازگاری با تمامی پلتفرم ­ها

پس خود را شدیدا متعهد به انجام کار کرده و برای خود یک وب سایت جذاب و قابل فهم برای کاربران ساخته­اید و فورا آن را راه اندازی می­کند. پس از آن، موقعی که سعی دارید هر کاربری را ترغیب به چک کردن وب سایت خود کنید، بخش آنالیز وب به شما بازدیدهایی از دستگاه­های موبایل و تبلت نشان می­دهد. پس چک کرده­اید که با هر دستگاهی سازگار باشد درسته؟

روش­های زیادی برای دسترسی به وب سایت وجود دارند. به دقت Google Analytics را چک کنید که بازدیدکنندگان از کدام مرورگرها و دستگاه­ها در حال بازدید از سایت شما هستند. آیا اکثریت بازدیدها از طریق دستگاه موبایل است؟ شاید زمان آن رسیده که ابتدا وب سایت را سازگار با دستگاه ­های موبایل بسازید و سپس برای نسخه ­های دسکتاپ و سایر دستگاه ­ها نسخه سازگار ایجاد کنید. مخاطب خود را بشناسید و مطمئن باشید که وب سایت شما بر روی دستگاه­هایی که کاربرانتان بیشتر از همه برای بازدید وب سایت شما استفاده می­کنند، طبق انتظار عمل می­کند.

4.     از کد ساده استفاده کنید

برای اینکه وب سایت شما آینده دار باقی بماند، باید کلیه ­ی مطالب را دائما آپدیت نگه دارید. وقتی کد نویسی های سایت خود را بیش از حد پیچیده کنید قطعا در واکنش سریع نسبت به تقاضاهای در حال تغییر و نیازهای مشتریان خود به مشکل خواهید خورد.

وب سایت را برای همه قابل دیدن کرده و با تمامی پلتفرم­ها سازگار کنید

5.     امنیت

طبق گفته­ی Werner Vogels، مدیر ارشد فنی آمازون، هر چیزی را رمزگذاری کنید. اطلاعات رمزگذاری شده نگه دارید تا فقط گیرنده ­ی مورد نظر آن را دریافت کند، اما گواهینامه­ی SSL در وب سایت شما نیز در اعتمادسازی در گروه مشتریان شما تأثیرگذار خواهد بود. مشتریان می­خواهند مطمئن باشند که وقتی چیزی از وب سایت شما می­خرند، کلیه­ی اطلاعات شخصی و مالی آنها امن است.

6.     در جستجوها بتوان سایت را پیدا کرد

عملا میلیون­ها و میلیون­ها وب سایت در سطح اینترنت وجود دارند پس از کجا می­خواهید مطمئن باشید که سایت شما دیده می­شود؟ آیا ارتباطی با بهینه سازی موتور جستجو یا SEO دارد؟ مشتریان بندرت در صفحاتی بجز صفحه اول گوگل جستجو می­کنند تا به دنبال راهکار در سایتی باشند که فاقد اعتبار بوده یا وقت آنها را تلف می­کند.

بهینه بودن سایت در جستجوها یعنی وقتی مشتریان به دنبال جستجوی راهکاری برای مشکل خود هستند، محتوای شما که رفع کننده این مشکل است در معرض دید آنها قرار گیرد. SEO یک کار بسیار مهمی است که باید انجام شود و احتمالا توسط تیمی از متخصصین با تجربه برای اکثر سازمان­ها انجام می­گیرد. در صورتی که با این موضوع سروکار دارید، حتما در صورت نیاز با ما تماس بگیرید و ما سعی می­کنیم راهنمایی­های لازم برای پیشرفت کردن SEO وب سایت شما ارائه کنیم.

تعرفه طراحی سایت        طراحی سایت با وردپرس     طراحی سایت پزشکی

7.     به کمک داده­ها تصمیمات آگاهانه بگیرید

استفاده از داده­ها برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه از موفقیت سایت شما هم مهمتر است. به کمک نرم افزار قدرتمند و مناسب، می­توانید اطلاعات ارزشمندی در مورد مشتریان خود کسب کنید – بفهمید که چطور سایت شما را پیدا کردند، چقدر در سایت شما بودند و کی از سایت شما بیرون رفتند. با اطلاع داشتن از این آمار و ارقام­ها، می­توانید شروع به بهینه سازی سایت خود کنید تا مشتری ثابت برای خود ایجاد کرده و تعداد آنها را افزایش دهید.

8.     چقدر سایت شما سریع عمل می­کند؟

این مدت زمان توجه بسیار کوتاه بازدیدکنندگان یعنی صبر نمی­کنند تا صفحات بارگذاری شوند، مخصوصا روی دستگاه­های موبایل که باید عکس­ها را تک تک ورق بزنند تا ببینند و صفحات را بالا و پایین کنند تا لود شود. به کمک ابزارهایی مثل Pingdom،GTMetrix و WebPageTestمی­توانید سرعت وب سایت را با دیگران مقایسه کنید.

سایتی که سرعت بالایی داشته باشد قطعا در رنکینگ آن در صفحات جستجو هم اثر می­گذارد. موتورهای جستجو فاکتور زمان بارگذاری را طبق الگوریتم­های خود می­سنجند تا مطمئن شوند برند آنها تجربه­ی خوبی را برای کاربران رقم می­زند. اگر زمان بارگذاری سایت شما بیش از 2 ثانیه طول بکشد، توسط گوگل و کاربران جریمه خواهید شد. پینگ!

شرکت رایان به عنوان یک مجموعه حرفه ای که کارمندان متخصص در زمینه بازاریابی اینترنتی دارد، به سازمان­ها کمک کرده است تا وب سایت خود را بهینه کنند، ترافیک و بازدید ورودی خود را افزایش داده و سایر طرح های غیر دیجیتالی را مدیریت کنند که باعث شده برند آنها از یک اداره کوچک به برندهای ملی تبدیل شود که نسبت به بزرگ­ترین رقیبان خود پیشی گرفته­اند. ما نشان می­دهیم که چطور رویکرد نتیجه گرای ما به کسب و کار شما رونق بخشیده است.

 

 

 

siavosh بازدید : 61 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

 

یکی از سوالاتی که اکثرا در ذهن علاقه مندان به بازی های کازینویی و شرط بندی های پولی وجود دارد، این است که چگونه باید تشخیص داد ، که آیا معتبر ترین کازینو آنلاین ، دارای اعتبار و سلامت کاری کافی می باشد  ؟ چطور می توان به آن اعتماد کرد ؟

معتبر ترین کازینو آنلاین باید چند ویژگی داشته باشد تا کاربران بتوانند به آن اعتماد کنند . یکی اینکه باید پشتوانه مالی خوبی داشته باشد .دیگر ویژگی یک کازینو آنلاین باید جوایز را به موقع به حساب کاربران برنده واریز کند . باید پشتیبانی حرفه ای و کار بلد داشته باشد .click here

برنامه شرط بندی

نام سایت های شرط بندی معمولا با استفاده از کلمات بت ، وین ، انتخاب شده اند و البته معمولا در کشور انگلستان مستقر هستند . کشوری که به مهد شرط بندی فوتبال معروف است . سایت ها معمولا به بنگاه های قدیمی شرط بندی وابسته هستند . تعداد مشتری هایشان از سراسر جهان است .

امروزه شاهد سایت های رنگارنگ برنامه شرط بندی هستیم که در زمینه پیش بینی و شرط بندی فعالیت می کنند . برای شرط بندی کافی است که اینترنت داشته باشید و یک فیلتر شکن تا وارد یکی از همین سایت های شرط بندی بشوید و به درآمدهای زیادی برسید .read more

دانلود اپلیکیشن بازی انفجار

در واقع دانلود اپلیکیشن بازی انفجار بر این می باشد که تجربه پیش بینی و شرط بندی را در تلفن همراه خود تجربه کنید . شما کاربران محترم با دانلود این برنامه بر روی گوشی می توانید به خوبی هر چه تمام تر یک دسترسی دائمی را تجربه کنید .

بازی انفجار یک بازی است که پول های زیادی در این بازی جذاب دست به دست می شود . برای بازی کردن در انفجار شما کاربران خیلی احتیاج است که به سرعت عمل داشته باشید و در یک لحظه تصمیم بگیرید . این سرعت عمل با دانلود اپلیکیشن بازی انفجار به راحتی بدست می اید .ادامه مطلب

پوکر چیست?

پوکر یک بازی است که با ورق انجام می شود . پوکر یک قدمت بالای 100 سال را دارد . بازی پوکر در تمامی کازینو های سنتی و آنلاین طرف داران زیادی دارد . در بازی پوکر در سراسر دنیا پول های زیادی دست به دست می شود .

از وقتی که سایت های شرط بندی طراحی شد و دردسترس کاربران قرار گرفت بازی پوکر به جمع بازی های کازینویی پیوست . البته بودند کاربرانی که برای شان سوال بود که پوکر چیست ولی همان کاربران خیلی زود این بازی جذاب را یاد گرفتند و شروع به شرط بندی کردند .بیشتر بخوانید

بازی انفجار آزمایشی

بازی انفجار یک نوع شرط بندی آنلاین و مدرن است که بر پایه محاسبات و الگوریتم های ریاضی طراحی شده است . در این بازی ابتدا شما وارد سایت مخصوص بازی می شوید و یا برنامه آن را روی گوشی تلفن همراه خود نصب می کنید .

شما می توانید بازی انفجار آزمایشی را هم برای بدست آوردن تجربه استفاده کنید و از این بازی جذاب و پر درآمد بهترین نتیجه ها را بگیرید . سعی کنید در شروع به بازی کردن انفجار از مبلغ های کم شرط بندی کنید تا بعد که تجربه پیدا کردین با شرط های بالا وارد بازی بشوید .کلیک کنید

siavosh بازدید : 51 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

ضرورت رفع ضعف های امنیتی وب سایت ها

وقتی صحبت از امنیت وب سایت می شود، رفع ضعف های امنیتی وب سایت ها یک اقدام ضروری به نظر می رسد که بخاطر تعداد حملات سایبری متعددی است که میزان آن سال به سال در حال افزایش است. معمولا صاحبان طراحی سایت ها بعد از اینکه مورد حمله قرار می گیرند به این مسأله می پردازند اما شاید خیلی دیر باشد. ضمنا بخاطر داشته باشید که ضعف های امنیتی وب سایت ها آنها را همیشه در خطر قرار می دهد.
هر روز، مجرمین سایبری حملاتی را در سراسر اینترنت روی وب سایت ها ترتیب می دهند و جرایم سایبری به صنعت بسیار پردرآمدی تبدیل شده است. طبق بررسی که توسط شرکت HP صورت گرفت، حمله سایبری به یک شرکت می تواند 7.7 میلیون دلار در سال هزینه در پی داشته باشد.
در سال 2017 طبق بررسی که توسط شرکت نورتون (Norton) صورت گرفت مشخص شد که 978 میلیون کاربر از 20 کشور بخاطر جرایم سایبری حدود 172 میلیارد دلار سرمایه از دست دادند که انتظار می رود این رقم در ابتدای سال 2021 به عدد 6 تریلیون دلار برسد.
مطالعه ای که هم توسط دانشگاه مریلند آمریکا صورت گرفت نشان داد که تقریبا هر 39 ثانیه یک وب سایت هک می شود.
به همین دلیل اگر برای ضعف های امنیتی وب سایت، اقدام پیشگیرانه ای انجام ندهید، شاید وب سایتی که دفعه بعدی مورد حمله قرار گیرد سایت شما باشید. به همین دلیل اطلاع پیدا کردن از ضعف های امنیتی وب سایت اولین اقدام محسوب می شود که در این مطلب به شما آموزش می دهیم.

8 مورد از مهمترین ضعف های امنیتی وب سایت ها

قطعا نقاط ضعف و ضعف های امنیتی هر وب سایتی بیشتر از 8 مورد است که هکرها می توانند از طریق آنها حمله خود را انجام دهند اما مهمترین و رایجترین آنها 8 موردی است که در این مطلب به شما معرفی می کنیم:

1-   Injection Flaws

به بیان ساده این نوع هک یعنی وقتی داده های غیر مجاز و فیلتر نشده ای از SQL سرور به مرورگر و سپس به سرور LDAP وجود داشته باشد. در این فرایند، هکرها می توانند با تزریق برنامه های خود در این بخش ها اطلاعات شما را بدزدند.
به همین دلیل فیلتر کردن تمامی اطلاعاتی که از اپلیکیشن ها از منابع مختلف دریافت می کنید بسیار اهمیت دارد مخصوصا اطلاعاتی که قابل اعتماد نیستند. در این حالت چالش بوجود می آید چرا که باید در مورد قابل اعتماد بودن اطلاعات ورودی یا منبع 100% اطمینان کامل داشته باشید.
برای رفع ضعف های امنیتی وب سایت خود، بسترهای فیلتر کننده اطلاعات ورودی خود را منظم چک کنید و اگر لازم هست آنها را تقویت کنید چرا که حتی اگر 100 مورد اطلاعات ورودی داشته باشید و بتوانید 99 مورد را فیلتر کرده و 1 مورد را نتوانید فیلتر کنید، نمی توانید بگویید امنیت 100% دارید چون شاید 1 مورد گفته شده تروجان باشد و کل وب سایت شما را از بین ببرد

2-تأیید هویت ناکارآمد

وقتی وارد وب سایتی می شوید شاید متوجه شوید که چنین وب سایتی کوکی هم دارد. این کوکی ها شاید حاوی اطلاعات بسیار مهمی نظیر نام کاربری، پسورد و شماره حساب ها باشد. لذا قبل از اینکه از سیستم خارج شوید، مطمئن باشید که کوکی ها غیر فعال باشند در غیر این صورت داده های آنها در سیستم باقی خواهد ماند.
مثلا اگر وارد کافی نت شوید و از یک سیستم برای اتصال به اینترنت استفاده کرده و وارد وب سایتی شوید که از کوکی بهره می برد، در نهایت اگر قبل از خروج از سیستم، کوکی ها را غیر فعال نکنید، در سیستم آن باقی مانده و با یک حمله سایبری کل اطلاعات شخصی شما دزدیده خواهد شد لذا از برخی جهات کوکی ها جزء ضعف های امنیتی وب سایت تلقی می شوند.
به همین دلیل همیشه قدرت سیستم تأیید هویت و مدیریت کوکی های وب سایت را چک کنید که چنین اتفاقی برای وب سایت شما رخ ندهد.

بیشتر بخوانید:طراحی سایت فروشگاهی   شرکت طراحی سایت

 

3-حملات XSS یا تزریق اسکریپت از طریق وبگاه

تزریق اسکریپت از طریق وبگاه مربوط به Injection Flaws از موارد ضعف های امنیتی وب سایت می شود. XSS کدی را به خروجی اپلیکیشن تزریق می کند تا مرورگر کاربر را دستکاری کند. XSS به هکرها امکان دسترسی به مرورگر کاربر و در نتیجه دزدیدن اطلاعات مهمی مثل پسوردها، نام های کاربری و شماره حساب ها را می دهد.

4-حملات ارجاع مستقیم ناامن به اشیاء داخلی برنامه یا IDOR

از ضعف های امنیتی وب سایت که وقتی یک فایل یا کلیدهای داده پایگاه سایت در اختیار کاربر وب سایت قرار می گیرد و این مشکل می تواند ناشی از یک هکر یا نماینده شرکت با اهداف مخرب باشد. در صورتی که از فرایند تأیید هویت وب سایت شما رد شوند یا آن را هک کنند، هکرها می توانند وب سایت شما را دستکاری کنند.
برخی مواقع قابلیت بازنشانی رمز عبور می تواند برای این نوع از ضعف های امنیتی وب سایت نقش یک نقطه ورود را بازی کند. مثلا هکر می تواند فیلد username را در URL تغییر داده و کلمه کلیدی مثل admin را جایگزین آن کند.

5-پیکربندی اشتباه شبکه امنیتی

پیکربندی اشتباه شبکه امنیتی در اپلیکیشن ها و وب سرورها بسیار زیاد اتفاق می افتد چون چندین راه برای رخداد آن وجود دارند که عبارتند از:

فعال کردن قابلیت دیباگ (debug) هنگام اجرای برنامه

لیست دایرکتوری حاوی اطلاعات بسیار مهمی است که اگر بر روی سرور فعال شده باشد، به راحتی امکان دزدیده شدن آن وجود دارد

وب سایت هنوز از نرم افزارهایی استفاده می کند که آپدیت نشده اند

کامپیوتر شما حاوی اپلیکیشن ها و سایر خدماتی است که بندرت استفاده می شوند یا ضروری نیستند

پسوردها و کلیدهای پیش فرض هنوز تغییر داده نشده اند

خطای مدیریت و کنترل اطلاعات برای هکرها قابل مشاهده است

6-در دسترس قرار گرفتن داده های مهم

هر بار که فردی وارد دنیای اینترنت می شود در معرض حملات سایبری هستند و اگر شما وب سایت تجارت الکترونیک در اختیار دارید یا اینکه بسته به نوع فعالیت باید اطلاعات بسیار مهمی را آشکار کنید، بدون اما و اگر، همیشه باید این نوع اطلاعات رمزنگاری شده باشند.
ضعف های امنیتی وب سایت خود را رفع کنید مخصوصا اگر پسوردهای کاربران و اطلاعات کارت اعتباری آنها را در اختیار دارید، چنین اطلاعاتی به هیچ وجه نباید بدون رمزنگاری منتقل شوند و به همین دلیل گوگل در حال حاضر وب سایت هایی که گواهینامه SSL نداشته باشند را جریمه می کند.

بیشتر بخوانید: ساخت وب سایت    طراحی سایت در تهران

 

7-حملات جعل درخواست فراوبگاهی یا CSRF

ضعف های امنیتی وب سایت که در بانک ها نیز دیده می شود، آنها در معرض خطر حملات CSRF یا جعل درخواست فراوبگاهی قرار می دهد که در طی آن هکر درخواست جعلی با هویت غلط به یک وب سایت می فرستد که می تواند به اطلاعاتی با ارزش پولی زیاد دسترسی پیدا کند.
مثلا از طریق ضعف های امنیتی وب سایت، هکر درخواستی را به وب سایت هدف مثلا بانک شما ارسال می کند که این ارسال درخواست می تواند از طریق استفاده از کوکی های مرورگر شما باشد.
اگر هم بانک دچار مشکل ضعف های امنیتی وب سایت باشد و شما وارد وب سایت مدنظر هکر شوید، می تواند با انجام یک حمله CSRF، تراکنش های شما را دستکاری کرده و سبب انتقال پول از حساب بانکی به حساب بانکی فرد هک کننده شود.

8-حفظ بخش های آسیب دیده وب سایت

ما به این فرم از ضعف های امنیتی وب سایت در مورد 5 اشاره کردیم و باز هم باید تأکید کنیم که حتما تمامی برنامه ها و اپلیکیشن هایی که برای وب سایت خود استفاده می کنید آپدیت نگه دارید.
وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا یا CMS در دنیاست. یکی از دلایلی که استفاده از این پلتفرم را بسیار زیاد کرده وجود صدها هزار پلاگینی است که به شما امکان آپدیت راحت ویژگی ها و قابلیت های وب سایت شما را می دهد تا ضعف های امنیتی وب سایت خود را رفع کنید.

جمع بندی مطالب

همیشه مجرمین سایبری از ضعف های امنیتی وب سایت ها استفاده خواهند کرد تا به اهداف شوم خود برسند. به همین دلیل لازم است که آنها را رفع کنید تا هیچ نقطه ورودی برای هکرها باقی نماند. در این مطلب به 8 مورد از مهمترین و رایج ترین آنها پرداختیم و خوشحال می شویم که نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

اگر شما یک وب سایت با وردپرس دارید یا می خواهید از WordPress به عنوان CMS استفاده کنید، ممکن است نگران مسائل امنیتی رایج در آن باشید. در این مطلب قصد داریم چند مورد از رایج ترین آسیب پذیری های امنیتی وردپرس را به شما معرفی کنیم، همچنین مراحلی که می توانید برای ایمن سازی و محافظت از سایت وردپرسی خود انجام دهید.

 

 

آیا وردپرس یک CMS امن است؟

وردپرس تا زمانی که از بهترین روش های امنیتی پیروی کند بسیار امن است. از آنجایی که 25 درصد کلیه وبسایت ها بر پایه ووردپرس کار می کنند، آسیب پذیری های امنیتی اجتناب ناپذیر هستند زیرا همه کاربران در مراقبت و امنیت وب سایت های خود دقیق نیستند. اگر یک هکر بتواند راهی برای یکی از 700 میلیون وب سایت وردپرس در وب پیدا کند، می تواند وب سایت های دیگری را که در آن نسخه های ناامن یا نسخه های قدیمی وردپرس اجرا می شوند را جستجو کند و این موارد را نیز هک کند.

وردپرس با کد منبع باز اجرا می شود و تیمی به طور خاص به پیدا کردن، شناسایی و رفع مسائل امنیتی WordPress که در کد اصلی بوجود می آیند، اختصاص دارد. آنها با آشکار ساختن آسیب پذیری های امنیتی، برای رفع این مشکلات جدید اقدامات لازم را انجام میدهند. به همین دلیل به روزرسانی وردپرس به جدیدترین نسخه برای امنیت کلی وب سایت شما بسیار مهم است. 
توجه به این نکته ضروری است که آسیب پذیری های امنیتی 
WordPress فراتر از هسته وردپرس، به درون قالب یا افزونه هایی که در سایت خود نصب می کنید ارتباط دارد.

طبق گزارشی که اخیراً توسط wpscan.org انجام شده است، از 3،972 آسیب پذیری امنیتی شناخته شده در WordPress:
•52٪ از افزونه های
WordPress هستند.
•37٪ از هسته وردپرس هستند.
•11٪ از قالب های وردپرس هستند.

 

بیشتر بخوانید: طراحی وب سایت شرکتی     طراحی سایت با وردپرس

 

5 مشکل یا ضعف امنیتی وردپرس

رایج ترین مسائل امنیتی وردپرس قبل یا بعد از به خطر انداختن سایت شما رخ می دهند. هدف هک، دستیابی غیرمجاز به سایت وردپرس شما در سطح سرپرست، یا از قسمت جلویی (پیشخوان وردپرس شما) یا از طرف سرور (با وارد کردن اسکریپت ها یا پرونده ها) است. 

 

1. حملات نفوذی بی رحمانه Brute Force Attacks

حملات brute force وردپرس به روش های آزمون و خطا در وارد کردن چندین ترکیب نام کاربری و رمز عبور تا زمان کشف پسوورد مناسب اشاره دارد. روش حمله نفوذی بی رحمانه از ساده ترین راه برای دسترسی به وب سایت شما استفاده می کند: صفحه ورود به سیستم WordPress.
WordPress، به طور پیش فرض، تلاش های مکرر برای ورود به سیستم را محدود نمی کند. بنابراین ربات ها می توانند با استفاده از این روش، به صفحه ورود به WordPress شما حمله کنند.
حتی اگر این حمله ناموفق باشد باز هم می تواند سرور شما را خراب کند، زیرا تلاش های پیاپی برای ورود به سیستم می تواند بار شما بر روی سرور را بیش از حد معمول کند. در حالی که شما در معرض حمله شدید قرار دارید، برخی از شرکتهای هاستینگ ممکن است حساب شما را به دلیل اضافه بار سیستم در میزبانی های مشترک به حالت تعلیق درآورند.

2.سوء استفاده از گنجاندن پرونده ها File Inclusion Exploits

پس از حملات نفوذی بی رحمانه، آسیب پذیری در کد PHP وب سایت وردپرس شما رایج ترین مسئله امنیتی است که می تواند توسط مهاجمان مورد سوءاستفاده قرار بگیرد. (PHP کدی است که وب سایت وردپرس شما را به همراه افزونه ها و قالب شما اجرا می کند.)
سوء استفاده از گنجاندن پرونده ها هنگامی اتفاق می افتد که از کدهای آسیب پذیر برای بارگذاری پرونده های از راه دور استفاده می شود که به مهاجمان امکان دسترسی به وب سایت شما را می دهد. این روش یکی از رایج ترین راه هایی است که یک مهاجم می تواند به پرونده
wp-config.php وب سایت شما دسترسی پیدا کند که یکی از مهم ترین پرونده های نصب وردپرس شما محسوب می شود.

3.نفوذ به پایگاه داده SQL Injections

وب سایت وردپرس شما برای اداره کردن از یک پایگاه داده (MySQL) استفاده می کند. نفوذ به SQL زمانی رخ می دهد که یک مهاجم به پایگاه داده WordPress شما و تمام داده های وب سایت شما دسترسی پیدا کند.
با روش نفوذ به
SQL، یک مهاجم می تواند یک حساب کاربری جدید در سطح سرپرست ایجاد کند که از آن پس برای ورود به سیستم و دسترسی کامل به وب سایت وردپرس شما از آن استفاده می کند. همچنین می توان از این روش برای قرار دادن داده های جدید در پایگاه داده، از جمله پیوند به وب سایت های مخرب یا اسپم استفاده کرد.

4.کد نویسی متقابل سایت (XSS Cross-Site Scriptting)

84٪ از کل آسیب پذیری های امنیتی در کل اینترنت، Cross-Site Scriptting یا حملات XSS نامیده می شوند. این نوع آسیب پذیری، رایج ترین آسیب پذیری است که در افزونه های وردپرس مشاهده می شود.
ساز و کار اصلی کدنویسی متقابل سایت اینگونه عمل می کند: یک مهاجم به دنبال راهی است که یک قربانی را برای بارگیری صفحات وب با اسکریپت های ناامن جاوا اسکریپت پیدا کند. این کدها بدون اطلاع بازدید کننده بارگیری می شوند و سپس برای سرقت داده ها از مرورگرهای خود استفاده می کنند. نمونه ای از این سرقت ها می تواند در افزونه های ساخت فرم ایجاد شود. اگر کاربری، داده های خود را به آن فرم وارد کند، آن داده ها به سرقت می رود.

5.بد افزار Malware

بدافزار، كدی مختص به نرم افزارهای مخرب است كه برای دستیابی به اطلاعات غیر مجاز وب سایت و جمع آوری داده های حساس استفاده می شود. یک سایت وردپرس هک شده معمولاً به این معنی است که بدافزار به پرونده های وب سایت شما تزریق شده است. بنابراین اگر به ورود بدافزار در سایت خود مشکوک هستید، به پرونده های تغییر یافته اخیر دقت کنید.
اگرچه هزاران نوع بدافزار در وب وجود دارد اما وردپرس در برابر همه آنها آسیب پذیر نیست. چهار مورد از شایع ترین عفونت های بدافزاری موجود در نرم افزار وردپرس عبارتند از: 
درهای پشتی
Backdoors
با استفاده از دانلودها
Drive-by downloads
فارما هک
Pharma hacks
تغییر مسیرهای مخرب
Malicious redirects

هر یک از این نوع بدافزارها را می توان به راحتی با حذف دستی از پرونده مخرب، نصب نسخه جدید وردپرس یا با بازیابی سایت وردپرس از یک نسخه پشتیبان تهیه شده قبلی غیر آلوده، به راحتی شناسایی و پاک کرد.

چه چیزی باعث می شود سایت وردپرس شما در معرض مشکلات امنیتی باشد؟

چندین عامل می توانند سایت وردپرس شما را در برابر حملات گوناگون آسیب پذیرتر کنند:
1. رمزهای عبور ضعیف
استفاده از رمز عبور ضعیف یکی از بزرگترین آسیب پذیری های امنیتی است که می توانید به راحتی از آن جلوگیری کنید. رمز عبور سرور وردپرس شما باید قوی و شامل انواع مختلفی از حروف، نمادها یا اعداد باشد. علاوه بر این، رمز عبور شما باید مخصوص سایت وردپرس شما باشد و در هیچ جای دیگری استفاده نشود. 
2. به روزرسانی نکردن وردپرس، افزونه ها یا قالب ها
اجرای نسخه های قدیمی وردپرس، افزونه ها و قالب ها می تواند راه را برای حملات افراد سودجو باز کند. به روزرسانی نسخه ها اغلب شامل رفع مشکلات امنیتی در کد ها هستند. بنابراین مهم است که همیشه آخرین نسخه تمام نرم افزارهای نصب شده در وب سایت وردپرس خود را اجرا کنید.
به روز رسانی ها به محض دسترسی، در پیشخوان وردپرس شما ظاهر می شوند. هر بار که به سایت وردپرس خود وارد می شوید، برای اجرای نسخه پشتیبان و سپس اجرای تمام به روزرسانی های موجود اقدام کنید. شاید انجام به روزرسانی ها ناخوشایند یا خسته کننده به نظر برسد اما توجه داشته باشید که این بهترین عملکرد مهم امنیتی وردپرس است.
اگر بیش از یک وب سایت
WordPress را مدیریت کنید، ابزاری مانند iThemes Sync می تواند با ارائه یک پیشخوان برای مدیریت چندین سایت وردپرس به شما کمک کند. 
3. استفاده از پلاگین ها و قالب ها از منابع غیر قابل اعتماد
کدهای نادرست، ناامن یا قدیمی و منسوخ شده یکی از رایج ترین راه هایی است که مهاجمان می توانند از وب سایت وردپرس شما سوءاستفاده کنند. از آنجا که افزونه ها و قالب ها منبع بالقوه آسیب پذیری های امنیتی هستند، به عنوان بهترین روش امنیتی باید فقط افزونه ها و قالب های وردپرسی را از منابع معتبری مانند
WordPress.org یا از شرکت های پریمیوم که مدتی در این زمینه فعالیت داشته اند، دانلود و نصب کنید.
4. استفاده از سرویس میزبانی ضعیف یا اشتراکی 
از آنجا که سرور وب سایت وردپرس شما می تواند هدفی برای حمله ی مهاجمان باشد، استفاده از هاست بی کیفیت یا مشترک می تواند سایت شما را در معرض خطر قرار دهد. در حالی که اکثر میزبان ها برای اطمینان از سرورهای خود اقدامات احتیاطی را انجام می دهند اماهمه ی آنها به اندازه کافی هوشیار نیستند که آخرین اقدامات امنیتی را برای محافظت از وب سایت ها در سطح سرور اجرا کنند.
هاست اشتراکی نیز می تواند یک نگرانی باشد زیرا اطلاعات چندین وب سایت در یک سرور واحد ذخیره می شوند. در صورت هک شدن یک وب سایت، ممکن است مهاجمان به وب سایت های دیگر و داده های آنها نیز دسترسی پیدا کنند. با اینکه استفاده از
VPS یا سرور خصوصی مجازی گران تر است، می توان اطمینان داشت که وب سایت شما در هاست اختصاصی خودش ذخیره شده است.

8 اقدامی که می توانید امروز برای محافظت از سایت وردپرس خود انجام دهید

1. از یک رمز عبور قوی استفاده کنید.
اگر در حال حاضر از گذرواژه ای استفاده می کنید که حاوی کمتر از 6 کاراکتر است اکنون آن را تغییر دهید. اگر در حال حاضر از یک گذرواژه در بیش از یک ورود استفاده می کنید، اکنون آن را تغییر دهید. اگر بیش از شش ماه است که از یک کلمه عبور استفاده می کنید ، اکنون آن را تغییر دهید. 

2. یک افزونه امنیتی WordPress نصب کنید.
استفاده از افزونه امنیتی
WordPress مانند iThemes Security یک روش عالی برای مراقبت از حملات هکرها به وب سایت وردپرس شما است. با این ابزار و تنها با یک کلیک می توانید مهمترین و توصیه شده ترین تنظیمات امنیتی WordPress را فعال کنید.

3. تأیید هویت دو مرحله ای وردپرس را فعال کنید.
تأیید هویت دو مرحله ای یک لایه ی اضافی از محافظت را در ورود به
WordPress شما ایجاد می کند. با این روش علاوه بر رمزعبور، برای ورود به سیستم، یک کد حساس به زمان اضافی، از دستگاه دیگری مانند تلفن هوشمند شما نیز لازم است. تأیید هویت دو مرحله ای یکی از بهترین راه ها برای ایجاد قفل در ورود به سیستم وردپرس شماست و تقریباً به طور کامل پتانسیل حملات هکرها را به حداقل می رساند.

4. سایت وردپرس خود را به روزرسانی کنید.
لازم است باز هم یادآور شویم که به روزرسانی سایت وردپرس یکی از بهترین راه هایی است که می توانید از مشکلات احتمالی امنیتی آن جلوگیری کنید. هم اکنون به سایت وردپرس خود وارد شوید و هرگونه درخواست بروزرسانی در هسته وردپرس، قالب یا افزونه های وبسایت که دارید را انجام دهید. 

5. مجوزهای مناسب را روی سرور خود تنظیم کنید.
اطمینان حاصل کنید که مجوزهای مناسب در تمام دایرکتوری های سرور شما تنظیم شده است. این مجوزها به افراد اجازه ی دسترسی به فایل ها، خواندن یا ویرایش آنها را می دهد.

6. اسکن های زمان بندی شده برای جلوگیری از ورود بدافزارها را اجرا کنید.
با این اسکن های برنامه ریزی شده، می توانید وبسایت خود را از خرابکاری های احتمالی بدافزارها حفظ کنید. بیشتر این سرویس ها، مانند اسکن بدافزارها در افزونه
iThemes Security Pro ، گزارشی از وضعیت بدافزارها بر روی وب سایت شما به همراه چندین وضعیت لیست سیاه دیگر را ارائه می دهند.

7. یک برنامه پشتیبانی وردپرس قابل اعتماد داشته باشید.
داشتن یک برنامه ی پشتیبان گیری از وردپرس می تواند یک مؤلفه مهم استراتژیک و امنیتی در وبسایت شما باشد. برای ایجاد نسخه پشتیبان در یک بازه ی زمانی مشخص برنامه ریزی کنید و اطمینان حاصل کنید که فایل های پشتیبانی وبسایت شما در یک مکان امن و غیر قابل دسترس در حال ذخیره سازی است. همچنین، در صورت نیاز به بازیابی نسخه پشتیبان، اطمینان حاصل کنید که استراتژی تهیه نسخه پشتیبان شما دارای یک عنصر بازیابی است. 

8. برنامه ی محافظت از حملات نفوذی بی رحمانه (WordPress Brute Force Protection) را فعال کنید.
محافظت از وبسایت در برابر حملات بی رحمانه روش دیگری برای کاهش هرگونه آسیب پذیری احتمالی یا اضافه بارهای سرور است. از خدماتی استفاده کنید که هم محافظت از حملات محلی و هم شبکه ای را شامل می شود تا کاربرانی که سعی در ورود به سایت های دیگر دارند نیز از این طریق منع شوند.

بیشتر بخوانید: هزینه طراحی سایت

 

siavosh بازدید : 164 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

گوگل امکان انتقال پول توسط ایمیل را برای کاربران سرویس جیمیل فراهم خواهد کرد

 گوگل قصد دارد امکان انتقال پول به حساب دیگران از طریق جیمیل را فراهم کند. یعنی به جای اینکه فایل به نامه پیوست کنید، می‌توانید پول نقد به همراه ایمیل ارسال نموده و به حساب مخاطب واریز نمایید. قابلیت تازه‌ای که غول جستجوگر اینترنتی دنیا را به رقابت مستقیم با بزرگانی چون Paypal وارد می‌کند.

همه ما می‌دانیم که پرداخت دیجیتالی پول، آن هم در سطح بین‌المللی چندان هم کار آسانی نیست. خدمات شرکت هایی چون پی‌پال در همه کشور ها (خصوصا کشور عزیزمان) در دسترس نبوده و در ضمن برای استفاده از خدمات آن حتما باید یک اکانت پی‌پال نیز داشته باشید. Venmo نیز که در قالب یک اپلیکیشن موبایل عمل جابه‌جایی پول را برعهده می‌گیرد، تنها با ایجاد یک اکانت قابل استفاده خواهد بود که زحمت دانلود اپلیکیشن نیز بر گردنتان خواهد بود. کیف پول گوگل (Google Wallet) هم که حدود 2 سال پیش معرفی شد، بدون فناوری NFC کاملا بدون استفاده است. امکانی که همین حالا هم تعداد محدودی از تلفن های اندرویدی از آن برخوردار بوده و تنها برای خرید های حضوری کارایی دارد. پس چاره چیست؟ چگونه خود را از مشکلات و موانع پیش رو رها سازیم؟

به نظر می‌آید که کلید حل مشکلمان دست گوگل باشد. غول خدمات و جست‌وجوی اینترنتی، این بار هم به امکانات موجود بسنده نکرده و به دنبال راهکاری تازه بوده و ظاهرا که آن را پیدا هم کرده است.

گوگل قصد دارد تا امکان الصاق پول به ایمیل و ارسال آن را برای کاربران سرویس جیمیل خود فراهم کند. تصور کنید به همین سادگی که عکس، فیلم یا هر سند دیگری را به ایمیل خود سنجاق می‌کنید، مقداری پول ضمیمه ایمیلتان کرده و برای شخص مقابل ارسال کنید. به همین سادگی! اگر این ایده‌ی گوگل به خود جامه عمل گیرد، تمام دنیای نقل و انتقال پول و شیوه های مبادلاتی که تا به حال می‌شناختیم دگرگون خواهد شد، واسطه ها از میان برچیده شده و تجار نفس راحتی خواهند کشید.

حتی در هزینه ها نیز صرفه جویی شده و محدودیت ها نیز کنار خواهند رفت. به طور مثال، در حال حاضر در هر انتقال، 2.9% پول شما به عنوان حق‌الزحمه به جیب بانک یا کارگذار مربوطه رفته و حجم مبادلات نیز به 10،000 دلار در هر تراکنش محدود است.

شاید چنین چیزی قدری عجیب و زیادی نو آورانه به نظر برسد، اما حالا که داریم در مورد گوگل، یعنی بزرگ‌ترین سرویس دهنده‌ی ایمیل رایگان دنیا صحبت می‌کنیم، احتمال این که این مهم به عمل بپیوندد بسیار بالا بوده و ممکن است ظرف چند سال آینده، این کار( پرداخت ایمیلی!) به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شود.

نظر شما درباره‌ی این نوع پرداخت چیست؟ آیا واقعا امکان چنین کاری فراهم خواهد شد؟ ایا واقعا گوگل در صدد تصاحب جایگاه فعلی شرکت هایی چون پی‌پال است؟

 

منبع : Zoomit

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران ، طراحی سایت فروشگاهیو سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. طراحی وب سایت یکی از ضرورت های انکار نشدنی برای رشد کسب و کارها به حساب می آید. همچنین بعد از اتمام پروژه طراحی سایت شما به خدمات سئوو تبلیغ گوگلنیاز خواهید داشت.

ما متخصص بهبود سئو سایتهستیمبهبود سئو سایت در کمترین زمان ممکن با پیام آوا پردازش.  همچنین طراحی سایت حرفه ایدر تمام کسب و کارها را به ما بسپارید

تبلیغات میان متنی

تعداد صفحات : 7

درباره ما
دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته / دوربین مداربسته هایک ویژن / دوربین مداربسته تی وی تی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 566
  • بازدید سال : 9,986
  • بازدید کلی : 21,529